Cele 24 de vami pe scurt, transmise de Cuvioasa Teodora

Categorii: Crestinism, Misticism, ocultism, Demiurgi (Gnosticism)

31-Aug-2015 18:01 - 6147 vizionari

Din cartea "Viata si minunile Prea cuviosului parinte Vasile cel Nou, scrisa de smeritul Grigore, ucenicul lui foarte mult iubit", gasita de mine la http://www.ortodoxism.ro/Vamile_Vazduhului_Dreapta_Judecata_a_Lui_Dumnezeu.shtml, voi prezenta cele 24 de vami vazute de Cuvioasa Teodora, slujnica lui Vasile cel Nou, despre care am scris pe 18 august.

Povestea lui Vasile cel Nou este descrisa aproape identic la adresele urmatoare, dar vamile nu, vamile difera si ca numar si ca descriere:

24 de vami, sursa mea: http://www.ortodoxism.ro/Vamile_Vazduhului_Dreapta_Judecata_a_Lui_Dumnezeu.shtml

20 de vami: http://paginiortodoxe.tripod.com/vsmar/03-26-cv_vasile_cel_nou.html

20 de vami: http://www.crestinism.net/ortodox/viata-cuviosului-parintelui-nostru-vasile-cel-nou-26-martie.html

20 de vami: http://www.vietile-sfintilor.ro/vieti/martie/03-26-cv_vasile_cel_nou.html

21 de vami la neosamanism (paganism): http://3d-neosamanism.blogspot.ro/2012/03/vamile-cerului-continuitatea-vietilor.html

24 de vami diferite de sursa mea, Marturia Sfintei Teodora: http://www.aparatorul.md/marturia-sfintei-teodora-despre-trecerea-prin-vamile-vazduhului/

24 de vami, dar nu identice cu sursa mea: http://vestitorul.blogspot.ro/2009/10/vamile-vazduhului-in-vietile-sfintilor.html

24 de vami, diferite de sursa mea, cu ceva referinte istorice: http://ro.orthodoxwiki.org/V%C4%83mile_v%C4%83zduhului

24 de vami diferite de sursa mea: http://numaiortodoxia.blogspot.ro/2011/02/cele-24-de-vami-ale-sfintei-teodora.html

Povestea foarte pe scurt a lui Vasile cel Nou, fara descrierea vamilor: https://unsufletortodox.wordpress.com/2015/06/30/cercetarea-si-torturarea-cuviosului-vasile/

Numai doua vami, iar articolul se termina brusc: http://gradina-sufletului.trei.ro/?item=sinaxar&month=3&day=26&id=522

Cartea este scrisa de Grigore (ucenicul lui Vasile cel Nou) si prezinta mesajul transmis in vis de de Cuvioasa Teodora catre Grigore (clarviziune si channeling).

Crestini, cititi si va minunati, pentru ca nu aveti ce face.

Parerea mea:
Abundenta de informatii oferite in descrierea vamilor sugereaza ca transmisia (mesajul sursa) nu a venit prin vis (nimeni nu isi aminteste un vis atat de lung si cu atat de multe detalii) si ca este o lucrare atent alcatuita  ca sa sustina doctrina Bisericii (frica, spovedanie, infranare) sau este o informatie transmisa prin channeling, desi Biserica interzice sa chemi duhurile mortilor. Cartea descrie cu lux de amanunte (si epitete grozave) desprinderea sufletului Cuvioasei Teodora, trecerea prin vami, calatoria in rai, apoi in iad, etc.

Pentru ca numarul vamilor descrise nu este consistent (uneori 20, alteori 24) si pentru ca vamile sunt denumite altfel, inclin sa cred ca totul e o farsa (vama fumatului, vama femeilor, vama preotilor) ca sa sperie pe credinciosi si sa-i aduca in credinta. (Scopul nu scuza mijloacele. Crestinismul nu este Machiavelism.)

Desi Crestinii Ortodoxi sunt foarte mandri de vamile lor (catolicii nu au asa ceva), inclin sa cred ca sursa descrierii vamilor este de provenienta indoielnica.

Povestea lui Vasile cel Nou este foarte greu de gasit pe Internet, pentru ca nu prea este adevarata: descrie un fel de prigoana a crestinilor in Constantinopole prin anii 900, urmata de o executie in arena cu fiare salbatice. Otomanii au cucerit Constantinopolul in 1453 si nu vad persecutii crestine prin anii 900.

Atentie, urmeaza cuvinte cu profunde rezonante negative, copiate din carte (unele adaptate sau prescurtate) si care sugereaza ca autorul cartii are un profil psihologic (psihopatologic) foarte bogat.
(Adica vreau sa spun ca autorul descrierii vamilor are un limbaj foarte duhovnicesco-porcos si nu se poate abtine sa nu arunce cu epitete bogate la fiecare 3-4 cuvinte.)

Ideea ca prin credinta in Iisus esti mantuit si ca la judecata Iisus te apara si ajungi in rai, este prea simpla pentru Biserica.
Ideea ca pana la Dumnezeu te mananca sfintii este neadevarata, se pare ca te mananca demonii la trecerea prin vami.
Ideea ca toate se intampla cu Voia lui Dumnezeu, este depasita: se pare ca oamenii fac ce vor (liberul arbitru) si demonii fac ce vor (cu liber arbitru), iar Dumnezeu asteapta prin rabdare infinita ca toata lumea sa afle calea cea ingusta si sa se mantuiasca.

(Selectati cate ceva din descrierile vamilor si cautati selectia cu Google pentru mai multe articole.)

Vama 1: Vama grairei de rau pe altul, osandire, clevetire, greu pacat, arapi negri, viata in lumea inselatoare, napastuiau cu minciuna din rautatea lor

Vama 2: Vama ocarii si batjocurii, am fost intrebati, cheltuind din darurile primite de la Cuviosul Vasile (punga de bani pentru mituirea demonilor-vamesi)

Vama 3: Vama zavistiei si dusmaniei, uriciunea si neiubirea dintre frati, acei vicleni, arapii cu fata puturoasa

Vama 4: Vama minciunii, cuvant mincinos, calcare de mormanturi, luarea numelui lui Dumnezeu in desert, neinplinirea fagaduintelor, spovedania neadevarata, fatarnicie, negrii adunati cu fetele umplute si foarte grozave, sedea inainte cu multa rautate, se tulburau blestematii, aducand dovezi multe minciuni

Vama 5: Vama maniei si iutimii, sedea in scaunul lui ca un idol salbatic, aceea hraniti fiind de rautatea lor, se muscau unul pe altul ca cainii cei indrazneti cu dintii lor, cu rautate ne cercau

Vama 6: Vama mandriei si slavei desarte, cearca pe cei care se mandresc in stiinta si in haine si pe femeile care isi sulemenesc obrajii si se impodobesc cu flori si alte podoabe

Vama 7: Vama grairii de cuvinte nebunesti si desarte, a grairii fara de rusine, cercatori uritori de oameni, cuvinte din tinerete, glume si cantece curvesti, ocarile cele zise, cuvinte care indemnau spre dragostea cea sataniceasca

Vama 8: Vama luarii de camata si a viclesugului si nedreptatii, incearca pe cei ce iau dobanda la banii lor si pe judecatorii nedrepti, care judeca pentru plata, oprirea platilor slugilor, micsoreaza cumpenile

Vama 9: Vama lenevirii si trandaviei, orbesc pe mancatorii in zadar, cei ce mananca ostenelile straine, cei ce lenevesc sa mearga Duminica la Biserica si la zile de Praznic si la Utrenie si la Liturghie

Vama 10: Vama iubirii de argint, erau iubitorii de argint si cei scumpi si mancatori de sange

Vama 11: Vama betiei, slujitori ca niste lupi rapitori, cate pahare ai baut, cand te-ai imbatat, slobozeau in vazduh hartiile care aveau scrise pacatele mele

Vama 12: Vama pomenirii de rau, aceeia care stau multe zile in rautate, invrajbiti si nu iarta pe vrajmasii lor indata, cauta in catastiful lor cel diavolesc, fiecare crestin are din sfantul botez un inger bun sa-l pazeasca fara al-l vedea omul si ca sa scrie cu deamanuntul faptele bune si rele, de asemenea il urmeaza si un diavol rau care scrie tot pacatul care il face in viata lui

Vama 13: Vama descantarii si vrajitoriei, punand chei si lacate, vatama si farmeca pe oameni, ies pangaritii diavoli ai vamii aceeia, asemenea ca serpii, balaurii si sorpiile, ca taurii cei grozavi, vederea loir este intunecata, innegurata, plina de rautate si de negrime, incedrcarea la vama se face numai la aceea care nu au apucat sa se marturiseasca, cand cineva si-a marturisit in lume pacatele, ramane slobod pentru acelea si atunci diavolii rai si vamesii, deschinzand pangaritele lor hartii nu pot sa afle semnul si urma celor care le-au scris, pentru ca Duhul Sfant nevazut, cu dumnezeiasca putere le-a sters

Vama 14: Vama lacomiei si imbuibarii pantecelui, slujitorii acelei vami incearca grosi si grasi, poarta blide si caldari cu bucate puturoase, alergau asupra mea si ma latrau, si am mancat ca porcii, dar ma saturam de dimineata pana seara, umplandu-mi pantecele cu bucate pana in gat, nu te-ai fagaduit la Sfantul Botez al Domnului si ai zis ca te lepezi de satana si de supunerea lui si de bucuria lui, ne-am dus de la vama aceea prea pangarita

Vama 15: Vama slujirii de idoli si a fiecarui eres

Vama 16: Vama sodomei, la care cearca pe aceea care se amesteca unul cu altul, impreunare cu diavoli si cu vite necuvantatoare, mai mare intre dansii sedea sus, ca un infricosat balaur, cu fata grozava si mai marsav decat toti diavolii, si poruncea la o mie de diavoli, si noi ne-am dus mangaiati, ca ne-am izbavit de spurcaciune si de multa putoare

Vama 17: Vama preacurviei, aici se cearca pacatele celor insurati, care nu isi pazesc patul lor nespurcat, m-am aratat a fi datoare si vadita am fost o preacurvara, fiindca mai inainte de a ma da pe mine slujnica fericitului Vasile, domnul care ma avea roaba, imi daduse barbat, si locuind cu dansul, mi-am inselat sotul cu alti tineri ai casei

Vama 18: Vama uciderii, suflete care au ucis si pe fiecare care care a dat cu manie un pumn, sau cu lemnul sau cu palma

Vama 19: Vama furtisagului, imi cereau amarii aceia de tirani sa dau socoteala pentru tot ce am facut in viata mea, pe care mi-o cercetau zi de zi

Vama 20: Vama curviei, spurcatele pipairi, patimasele strangeri, haina putreda stropita cu spume si sange, se bucura de ea ca o poarta, facut din grozava si spurcata lucrare a acelora care fara frica de Dumnezeu se tavalesc ca porcii intru amestecarea curviei, se mirau cum am trecut de toate vamile pana acum, raii aceea tavalitori in noroi si intunecatii diavoli scrasneau asupra mea cu dintii, pentru ca am putut scapa din mana lor si am trecut mai departe, vezi vama aceasta? putine suflete trec de aceasta nevatamate, pentru ca oamenii lumii se inseala de lume si de multa mancare si pofta lor cea rea, si aceea care nu cunosc scripturile si greutatea pacatului, pentru aceasta cei mai multi dintre dansii se arunca de la aceasta vama in jos in iad si se inchid acolo ca in temnita

Vama 21: Vama nemilostivirii si neindurarii de frati si a asprimii inimii, lui Dumnezeu nu-i este mila de el, pentru ca n-a dat saracului o bucata de paine, nici vreun ban cat de mic slugii, nevrand sa faca toate acestea, a fost lenevos, iubitor de arginti, nemilostiv foarte

Vama 22: Vama femeilor, vama acelora care se sulemenesc, facadu-si fata alba si rumena, ca sa arate frumoase, daca m-ai vazut ca sunt femeie, au alergat cercandu-ma de m-am sulemenit si daca m-am dus la biserica sulemenita, daca m-am spalat cu gandul sa ma fac mai alba, daca m-am uns cu diferite miresme sau unsori mirositoare, pentru fapta curviei, nelasandu-ma cum m-a facut Dumnezeu, si se mirau diavolii cum am ajuns pana la acea vama, si fiind femeie saraca, n-am facut si nici nu stiu sa ma fi dres vreodata, am scapat si de aceasta blestemata vama si strigau diavolii si se laudau ca vor umple iadul cu femeile care se sulemenescm si se impodobesc, de la acesta vama nu scapa nici una dintre femeile acelea care se sulemenesc si se impodobesc

Vama 23: Vama fumatorilor, cei care fumeaza sau trag tabac, se laudau diavolii ca vor umple iadul cu fumatori, ingeri vorbeau: la aceasta vama se opresc cei care fumeaza, si, fiindca s-a dat dupa aceasta buruiana mai toata lumea,
dupa cum a spus si proorocul Isaia, se opresc si se arunca jos in iad de la aceasta vama

Vama 24: Vama simoniei, vama simoniceasca a arhiereilor, adica cei ce iau bani pe cele sfinte, vanzand darul Duhului Sfant pe bani, erau diavolii imbracati ca arhiereii si se laudau ca vor umple iadul cu cei care iau bani pe hirotonii,
vazand ca sunt femeie am trecut fara suparare

Ce am inteles eu, ce m-a impresionat si concluzia mea:
Inainte de a intra in vami, sufleul care povesteste a primit o punga de bani duhovnicesti ca sa mituiasca demonii-vamesi.
La botez primesti un inger care noteaza faptele bune si rele, dar in urma ta mai umbla si un demon care noteaza faptele rele. (Pentru redundanta, consistenta si recuperare facila a datelor.)

La spovediti, demonii-vamesi nu gasesc pacate in catastiful lor si decedatul avanseaza mai repede la urmatoarea vama.
Spovedania usureaza (accelereaza) trecerea prin vami, pentru ca decedatul crestin are pasaport de VIP.

Curvie = orice fel de relatii sexuale nelegitime, desfrau, prostitutie, cand nu esti casatorit.
Curvia se numeste preacurvie, cand cineva lasa sotul legitim si se duce la altul.
In Vechiul Testament curvia se pedepsea cu moartea (sau cu o casatorie, daca era vorba de un curvar cu o fecioara).

Se pare ca nu toata lumea poate sa treaca de toate vamile, unii sunt deznadajduiti de demoni si se duc de buna voie in iad.
Sufletul este profund afectat de trecerea prin vami, dar nu il forteaza nimeni sa urce la vama urmatoare, poate  oricand sa renunte si sa se duca in iad.
Demonii vin cu argumente forte ca sufletul ajuns la vama trebuie sa se duca in iad, dar decizia apartine decedatului si nu se incalca liberul arbitru.
Constatarea aceasta nu intra in conflict cu dialogul dintre sufletele proaspat-decedatilor cu demiurgii-archonii-gardienii matrixului.

Dupa ce trece de 24 de vami, sufletul ajunge in cer, la Dumnezeu, apoi este dus unde sunt locasurile sfintilor (sau in iad) si asteapta a doua judecata.

Unii Crestini nu pot exprima ceva serios fara sa arunce cu epitete denigratoare.
Nu trebuie sa judeci si nu trebuie sa pui etichete duhurilor bune sau rele.
Trebuie sa intelegi ca toate faptele sunt inregistrate (in Arhiva Akasha, marea baza de date a Creatorului) si in urma analizei arhivei se decide urmatoarea reincarnare.

Duhurile pot fi inselatoare si clarvazatorii trebuie sa fie foarte atenti la informatia primita. Dovada este in Biblie (1 Regi 22:6) si este amintita de mine in Tatal Minciunii.

Nu contest existenta vamilor, dar descrierea lor este mai mult decat fantastica si nici nu l-am gasit pe Vasile cel Nou in calendar. Oare de unde a iesit 26 martie?
De la http://www.cuvantul-ortodox.ro/2012/05/18/viata-dupa-moarte-vamile-vazduhului/ aflam mai multe detalii privind calatoria sufletului dupa moarte si despre vamile vazduhului si mai aflam cine a mai vazut si a descris vami ale vazduhului: Sf. Pavel, Sf. Macarie Egipteanul, Sf. Vasile cel Mare, Sf. Efrem Sirul, Avva Isaia, Sf Isihie Prezbiterul, Sf. Diadoh al Foticeii,  Sf. Teognost, Sf. Athanasie cel Mare, Sf. Ioan Gura de Aur, Sf. Ioan Scararul, Sf. Ioan Damaschin, Sf. Ignatie Briancianinov, Sf. Teofan Zavoratul, Sf. Ioan din Kronstadt si Sf. Ioan Maximovici.

Descrierea vamilor nu este consistenta, iar povestea lui Vasile cel Nou este neverosimila.
Oare cu ce alte minciuni se mai lauda Crestinismul?


Ultimele pagini: RSS

Alte adrese de Internet

Categorii

Istoric


Atentie: Continutul acestui server reprezinta ideile mele si acestea pot fi gresite.