Veridicitatea celor patru Evanghelii

Categorii: Crestinism

30-Sep-2015 20:16 - 619 vizionari

Cei patru evanghelisti sunt speciali si au simboluri diferite, iar numarul lor nu este intamplator.

La cat de multi ucenici a avut Iisus si la cat de multi carturari erau pe vremea aceea, numai patru au fost alesi de Cenzura Crestina (un fel de CC al BOR) si lucrarile lor au devenit Evanghelii Canonice.

Iar restul din Noul Testament este compus mai mult de jumatate din epistolele lui Pavel, un oportunist care nu a fost ucenic al lui Iisus, un mincinos (compara Faptele Apostolilor 9:7 cu Faptele Apostolilor 22:9 si cu Faptele Apostolilor 26:14), care nu a iesit la sorti in Faptele Apostolilor 1:15-26 si nu trebuia sa fie considerat ucenic si stalp de biserica alaturi de Petru.

Asta trebuie sa dea de gandit oricarui om care umbla prin ratiune.

Povestea nasterii lui Iisus

Google: gospels nativity story

Nasterea lui IIsus: un singur eveniment si patru povesti – se considera intentionata omiterea povestii din Evanghelia dupa Marcu, pentru ca este destinata Romanilor si sugereaza ca nu conteaza unde si in ce familie esti nascut, conteaza doar actiunile tale.

Dar, totusi, cea mai veche evanghelie, evanghelia dupa Marcu, nu mentioneaza nasterea virgina.

Matei 1:1-2:23 – Cartea neamului lui Iisus, Fecioara va naste un prunc si se va numi Emanuel (o mare gogorita copiata din Isaia). Irod, magii si steaua, lipsesc pastorii.

Luca 1:1-2:40 – Irod, Zaharia (tatal lui Ioan Botezatorul) din ceata lui Abia, vestea ingerului Gabriel, Elisabeta (mama lui Ioan Botezatorul) se umple de Duh Sfant la vizita Mariei (mama lui Iisus). Quirinius si pastorii, lipsesc magii.

Ioan 1:1-14 – o poveste fantastica (care incearca sa explice nasterea lui Iisus, pentru ca in versetele 10-14 este clar ca este vorba de Iisus) sau o copie dupa VedeLa inceput a fost Brahman. Cine este mai vechi? Noul Testament sau Vedele?

Povestea invierii

Google: gospels resurrection story

In Matei 28:1-10 doua femei (Maria Magdalena si cealalta Marie) sunt martore la inviere si un inger le spune ca Iisus s-a sculat din morti.

In Marcu 16:1-9 patru femei, Maria Magdalena, Maria, mama lui Iacov si Salomeea au gasit mormantul gol si un inger le spune ca Iisus a inviat.

In Luca 24:1-12 mai multe femei (Maria Magdalena, Ioana si Maria lui Iacov si celelalte) gasesc mormantul gol si afla de la doi ingeri ca Iisus a inviat, iar Petru se mira ca Iisus a inviat, desi in Luca 9:20 este prezentat Petru ca fiind un cunoscator al misiunii lui Iisus.

In Ioan 20:1 numai Maria Magdalena se duce la mormant si il gaseste gol. Desi se spune ca din Maria Magdalena a scos Iisus 7 draci, numai ea se duce la mormant si este normal, doar era sotia lui Iisus (zvonurile incep sa se confirme).

De la 3-4 femei sau mai multe pana la numai una, aceea din care Iisus a scos 7 draci (un zvon lansat de Biserica cateva sute de ani mai tarziu ca sa ascunda adevarul despre sotia lui Iisus) este mare diferenta – aici Evangheliile au calcat rau de tot pe bec.

Povestea inaltarii

Google: gospels ascension story

Inaltarea lui Iisus descrisa in Evanghelii este profund diferita de povestea din Fapte.

Povestea este prezentata foarte scurt in Matei 28:7, Marcu 16:19, Luca 24:51.

Probabil inaltarea a fost banala sau, mai degraba, Evanghelistii au fost lipsiti de inspiratie si actiunea (sau fictiunea) este redactata pe larg in Faptele Apostolilor: Iisus s-a inaltat spectaculos, lasand multimea cu gura cascata, incat a fost nevoie de doi ingeri sa-i readuca la realitate, promitandu-le ca Iisus, asa cum s-a inaltat, tot asa se va intoarceFaptele Apostolilor 1:11.

In Evanghelia dupa Ioan nu se spune nimic despre inaltare.
Probabil inaltarea a fost atat de banala, incat Ioan a uitat sa o mentioneze.

Iisus este confundat cu Ioan Botezatorul

Unii oameni, cand Iisus era in viata, inainte de crucificare, credeau ca Iisus este Ioan Botezatorul: Matei 16:13-14 si Marcu 8:27-28 si Luca 9:18-19.
Dupa moartea lui Ioan Botezatorul regele Irod tetrarhul crede ca Iisus este Ioan Botezatorul sculat din morti: Matei 14:1-2 si Marcu 6:14 si Luca 9:7.
Numai evanghelistul Ioan nu se hazardeaza sa raspandeasca asemenea povesti.
Este evident ca cei trei evanghelisti au copiat unii de la altii.
Oare chiar asa de impresionant a fost Ioan Botezatorul, incat era confundat cu Iisus?
A vindecat Ioan Botezatorul orbi,ologi, ciungi (cu mana uscata) si a inviat morti si a hranit masele cu cateva paini?

Matei 17:11-13 – Ilie a venit dupa cum au zis carturarii si este Ioan Botezatorul.

Aceasta afirmatie apare numai la Matei.
Este cat se poate de clar: este vorba de profetia din Isaia 40:3 si, eventual, Maleahi 3:1 si toata lumea o cunoaste si toti ucenicii l-au auzit pe Iisus vorbind de asta.
Daca ar fi fost ceva adevarat , atunci de ce numai Matei aminteste asta?
De ce nu au copiat povestea asta si Marcu si Luca?
Ioan Botezatorul a fost o figura marcanta care l-a impresionat si pe regele Irod.

Ioan Botezatorul nu este sigur de misiunea lui Iisus

La Matei:
Matei 3:11 - Ioan Botezatorul afirma ca el boteaza cu apa, dar Cel ce vine dupa el va boteza cu Duh Sfant si cu foc.
Matei 3:14 - Ioan Botezatorul este constient de misiunea lui Iisus.
Matei 14:3 – Ioan Botezatorul este intemnitat, o poveste amintita mai tarziu in Ev. Matei.
Matei 11:2-3 - Ioan Botezatorul isi trimite ucenicii sa-L intrebe pe Iisus daca este Mesia (Unsul) sau asteptam pe altul.

Identic si la Luca, ca la Matei:
Luca 3:16 - Ioan Botezatorul afirma ca el boteaza cu apa, dar Cel ce vine dupa el va boteza cu Duh Sfant si cu foc.
Luca 3:19-20 - Ioan Botezatorul este intemnitat.
Luca 7:20 - Trimisii lui Ioan Botezatorul il intreaba pe Iisus daca este Mesia.

Si la Marcu este asemanator:
Marcu 1:8 – Ioan Botezatorul boteaza cu apa si Iisus boteaza cu Duh Sfant.
Marcu 6:17-18 - Ioan Botezatorul este intemnitat.
Dupa Marcu, Ioan Botezatorul nu isi mai trimite ucenicii sa intrebe.

La Ioan:
Ioan 1:26 – Ioan Botezatorul boteaza cu apa, dar Acela pe Care voi nu-L stiti se afla in mijlocul nostru …
Ioan 1:29 – Ioan Botezatorul spune ca Iisus este Mielul lui Dumnezeu, Cel ce ridica pacatul lumii.
Ioan nu aminteste de intemnitarea lui Ioan Botezatorul si nici nu povesteste ca Ioan Botezatorul isi trimite ucenicii sa intrebe.

Minunile lui Iisus

Google: gospels jesus miracles
http://hopefaithprayer.com/scriptures/the-miracles-of-jesus-in-the-gospels/

Minunile lui Iisus au fost atat de impresionante, incat nici un istoric nu le-a consemnat, nici macar minunea cu hranirea multimii (de doua ori) cu cativa pesti si cateva paini.

In vremea aceea asemenea minuni se intamplau atat de des, incat au devenit banale.

Dupa moartea lui Iisus pe cruce, pamantul s-a cutremurat, mortii s-au ridicat din mormant (vezi Matei 27:52-53) si totul a fost atat de banal, incat istoricii si evanghelistii (cu exceptiea lui Matei) nu au consemant faptul in lucrarile lor.

Judecata lui Iisus in fata Sanhedrinului si lui Pilat

Google: Sanhedrin and Pilate story

Sanhedrinul reprezinta autoritatea Iudaica si este format din 23 pana la 71 de oameni.

Povestea este foarte putin probabila si nu este mentionata in istorie.

Concluzie

La cat de neglijent Evangheliile prezinta copilaria si adolescenta lui Iisus, tot atat de neglijent ne asteptam sa prezente si invataura lui.
Invierea este prezentata diferit.
Inaltarea este mentionata numai in trei evanghelii si este prezentata foarte scurt.

Rivalitatea dintre Iisus si Ioan Botezatorul exista si nu poate fi contestata.

Minunile banale (vindecari prin Reiki, alungare de demoni, levitatie pe mare) sunt copiate aproape cuvant cu cuvant de Evanghelisti, dar minunile impresionante sunt amintite numai de Matei (Matei 27:52-53), iar istoricii nu sunt impresionati de nici una din ele.

Evangheliile sunt incomplete si pline de falsuri (Matei 1:23, Matei 27:52-53) alaturi de alte capodopere ale Noului Testament.
Daca Iisus ar fi scris ceva, ar fi fost pastrat cu multa grija de ucenici.
Daca fenomenul Iisus ar fi fost tratat mai serios sau daca Pavel nu ar fi pervertit invatatura (Paulism), evangeliile ar fi fost mai consistente si mai serioase.
Totul demonstreaza plastografie si minciuna, nu adevar si consistenta.

Iisus a exitat pentru ca Talmudul aminteste de el.
Dar minunile, invierea si inaltarea sunt exagerate.

Cata incredere sa avem in deciziile primului Sinod Ecumenic, cand numai 17% dintre reprezentantii Bisericii (in anul 325, la Niceea, din 1800 de episcopi, numai 320 au venit) au votat primele 20 de canoane?

Abea la aproximativ 300 de ani dupa fenomenul Iisus, Crestinismul este recunoscut oficial, prin edictul de la Milano in 313, si apoi la NIceea si in urmatoarele Sinoade Ecumenice se stabileste si restabileste doctrina, crezul, etc …

Asadar Crestinismul este o selectie fortat impusa (prin vot si de frica Imparatului Constantin) de 17% din reprezentantii Biserici, care ulterior ard cartile care nu au avut norocul sa fie pe placul Sfintilor Parinti ai Bisericii …

Poate realitatea este alta si eu visez.
De la gotquestions.org aflu de ce sunt patru evanghelii (pentru o imagine completa a lui Cristos) si ce a intentionat fiecare evanghelist cand a compus evanghelia:
Matei a scris pentru Evrei,
Marcu a scris pentru Neamuri,
Luca este singurul care nu a fost Evreu si a fost acceptat ca specialist si istoric,
iar Ioan a scris o Evanghelie cu mult continut teologic si care subliniaza divinitatea lui Hristos …

Asadar cele patru evanghelii sunt povesti pentru Hrestini.
In acelasi articol este amintit si Cristos si Hristos si asta spune totul despre consistenta articolului sau mie imi scapa ceva.



Ultimele pagini: RSS

Alte adrese de Internet

Categorii

Istoric



Contorizari incepand cu 9 iunie 2014:
Flag Counter
Serviciul DNS este oferit gratuit de Free DNS.

Atentie: Continutul acestui server reprezinta ideile mele si acestea pot fi gresite.